Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Chcesz w szeregi wstąpić chlorów, spędź w kiszalni sześć wieczorów!
Beto
Posty: 1
Rejestracja: 12 sie 2018, 19:10

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: Beto »

kurcze, czyli nie jest to już forum o mm. szkoda

Awatar użytkownika
Nigra

$
Posty: 83729
Rejestracja: 20 sie 2004, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: Nigra »

Czy ja wiem czy szkoda :d
Zuzel jeszcze przez chwilę będzie działał jako info więc treści ważne mozesz skopiować
A tam się już i tak nic nie działo
Nigra w kuchni
Jestem jak wino, leżakuję...
7 życzeń 7 kotów 7 dni tygodnia

Awatar użytkownika
Nika24

$
Posty: 80545
Rejestracja: 15 sie 2004, 12:00
Lokalizacja: Radom

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: Nika24 »

gówno tam szkoda :rotfl:
amaranty
pod szarym
to kot je
róże
M.Białoszewski "Barwny ich strój"

Awatar użytkownika
Gusiek

$
Posty: 93271
Rejestracja: 05 sie 2004, 17:31
Lokalizacja: Biestrzykowo

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: Gusiek »

:rotfl:

a potem Zuzel zniknie całkiem?
SMS dla Mariusza 75165 o treści POMOC 6674
wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu

Awatar użytkownika
Nika24

$
Posty: 80545
Rejestracja: 15 sie 2004, 12:00
Lokalizacja: Radom

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: Nika24 »

zniknie bo nikt nie bedzie placil za podtrzymywanie martwoty :)
amaranty
pod szarym
to kot je
róże
M.Białoszewski "Barwny ich strój"

zaderka
Posty: 903
Rejestracja: 06 sie 2004, 11:53
Lokalizacja: Łazy

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: zaderka »

Nika24 pisze:
13 lip 2018, 9:56
a nie, to juz nie jest forum dietowe :D


ale zmiany, a ja przyszłam po przepis na sałatkę z soczewicą :zdziwko:
pozdrawiam, zaderka

Awatar użytkownika
Mira

$
Posty: 94070
Rejestracja: 08 wrz 2004, 19:24
Lokalizacja: Chorzów

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: Mira »

moje bombelki, promyczki, światełko mojego życia :serce:
Obrazek Obrazek

justa2312
Posty: 21
Rejestracja: 27 sty 2009, 22:55
Lokalizacja: katowice

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: justa2312 »

W szoku jestem...czyli nikt już nie jest na mm?...a ja chciałam wrócić i potrzebować pomocy :( nikt już nie odpowie na pytanie dot.mm? :( :( :( :(
:/:/:/ Znów jest grubooooo

Awatar użytkownika
Nigra

$
Posty: 83729
Rejestracja: 20 sie 2004, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: Nigra »

Już nie :)
są inne wątki dotyczące zdrowego odżywiania ...i picia :rotfl:
Nigra w kuchni
Jestem jak wino, leżakuję...
7 życzeń 7 kotów 7 dni tygodnia

Awatar użytkownika
Nika24

$
Posty: 80545
Rejestracja: 15 sie 2004, 12:00
Lokalizacja: Radom

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: Nika24 »

Czy tylko mnie sie tu włącza wściekut ? :rotfl:
amaranty
pod szarym
to kot je
róże
M.Białoszewski "Barwny ich strój"

Awatar użytkownika
Nika24

$
Posty: 80545
Rejestracja: 15 sie 2004, 12:00
Lokalizacja: Radom

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: Nika24 »

To juz nie jest forum dietowe bo mysmy wszytskie schudly juz i mamy rozmiar 36.


:rotfl:
amaranty
pod szarym
to kot je
róże
M.Białoszewski "Barwny ich strój"

Awatar użytkownika
Mira

$
Posty: 94070
Rejestracja: 08 wrz 2004, 19:24
Lokalizacja: Chorzów

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: Mira »

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
moje bombelki, promyczki, światełko mojego życia :serce:
Obrazek Obrazek

justa2312
Posty: 21
Rejestracja: 27 sty 2009, 22:55
Lokalizacja: katowice

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: justa2312 »

Fajnie się macie :hyhy: ale tak w ogóle myślicie że to nie jest dobra metoda czy poprostu na tamtym forum coraz bardziej odbiegałyście od tematu i umarło śmiercią naturalną?
:/:/:/ Znów jest grubooooo

Awatar użytkownika
Nigra

$
Posty: 83729
Rejestracja: 20 sie 2004, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: Nigra »

nie chcemy mieć forum dietowego :d
nikomu od lat nie było potrzebne i nikt nie chce się tym zajmować

teraz jesteśmy już czysto alkoholowo lajfstajlowe :ubaw:
Nigra w kuchni
Jestem jak wino, leżakuję...
7 życzeń 7 kotów 7 dni tygodnia

justa2312
Posty: 21
Rejestracja: 27 sty 2009, 22:55
Lokalizacja: katowice

Dzień dobry co dzisiaj pijemy. Wątek powitalny

Post autor: justa2312 »

Haha Szacun :luka: ja jednak muszę zmienić moje nawyki zywieniowe bo źle się ze mną dzieje i jako że każda dieta kojarzy mi się z zakazami i głodem postanowiłam znów być na mm.W sumie to miałam tylko jedno pytanie czy dobrze pamiętam że makaronu,pieczywa,płatków owsianych do posiłku węgl.powinno być max 80g czy taka ilość na cały dzień?proszę tylko o odpowiedź na to jedno pytanie :zawstydzony:
:/:/:/ Znów jest grubooooo

ODPOWIEDZ